Vampire: The Masquerade - Swansong PRIMOGEN Edition
The Artifacts Pack DLC - 3 personal items for Galeb, Emem and Leysha that can be equipped and provide one bonus and one penalty. You also start with 3 pouches of blood from the Prince's personal reserve… Make sure you use them wisely.
Boston By Night – This book goes beyond what is included in the game, containing additional information and revealing secrets. It serves as both a companion guide to Swansong and a supplement to the rules of the Vampire: The Masquerade tabletop role-playing game.