VELONE
VELONE is a creative automation game in which you assemble and program mechanisms to solve logic puzzles. Both relaxing and highly replayable, you save the planet VELONE by creating automated constructs that move and assemble according to your masterplan.
On the mysterious planet VELONE, aliens have tasked you with saving their dying home. A collision with an asteroid has disrupted the entire energy supply.
Now it is your job to build and program hydraulic mechanisms that create and place valuable Velone stones, restoring power to a civilization in peril.
Use logical thinking to solve difficult mechanical puzzles and come up with new and creative ways to program the Velone stones and beat every level.
Enjoy the endorphin rush when constructs execute your plan flawlessly and everything slots into place in one fluid series of motions.
Each solved level rewards you with new information about the planet Velone, its climate, population, technology, society and more.