Verdun Supporter Edition
Our WW1 FPS games Verdun and Tannenberg have always enjoyed encouragement from our loyal community, and it’s thanks to them that the games are where they are today. This supporters edition allows fans to show their support for the WW1 Game Series.
A brave attempt at creating a more thoughtful shooter hindered by poor execution and messy technique.