Video Horror Society - Deathwire
The newest addition to your monster roster is our most ambitious and dangerous creation to date. Launched with the free Eviscerator origin map, Deathwire comes to life from a futuristic fantasy game show where it rules over any champion or robot that dares enter the ring.
Deathwire commands a powerful kit of carnage with 3 supercharged powers to play with. Scan for teens using its Beam Matrix and send a shockwave into your victims with the Voltage Vise. Speed into action with the signature Death Drift that transforms Deathwire into a rampaging robotic menace.
Deathwire will sweep a targeted area with a sensor beam, revealing any teens within it for a few seconds.
Deathwire will fire an energy pulse in a cone that will shock all teens within it for a short time, slowing them and preventing their actions.
Deathwire can switch between Assault mode and Drift mode at will. While in Drift mode, movement speed is increased but Deathwire cannot attack or use Voltage Vise.