Void Bastards - Bang Tydy
Clean up your messy nebula with the Tydy DLC! Tydy adds a whole new org to Void Bastards as well as a brutal new weapon, a fiendishly dangerous new opponent, new ships to loot and the opportunity to collect additional heart starters, giving you a chance to keep your favourite client alive or beat that ironman challenge.
Tydy vans roam the nebula dispensing neat-freak Tydy bots into every ship they visit. Although Tydy bots aren’t hostile, to them you’re just another dirty, dirty object to be vacuumed clean. Unfortunately for you, Tydy vacuums suck the very air out of your lungs, making it hard to hang around.
The good news is that parts from Tydy ships can be repurposed by clever clients and used to build your own vacuum device: the whackuum. The whackuum not only dishes out damage to your enemies, it can suck blood from citizens and slag out of mechanical foes. It’s a double whammy!
Rumour has it that other goodies can be recovered from Tydy ships due to the large amount of discarded junk that the Tydy bots have been known to collect.