This is Voidtrain Early Access FAQ. Here you will find the answers to lingering Early Access questions.
Early access includes the basic version of the game and a 4 player co-op. Other features include but aren’t limited to: train building, narrative story, 4 biomes to explore, more than 30 levels of tech progress, Witch islands and Arena islands, Depots and many other vistas.
The development will last for another year, and is planned to be released in 2022.
We plan to update the game via a milestone system with a Roadmap to be presented on EA release.
Yes, the progress will be saved, but if anything cannot be saved due to big feature changes, players will be notified beforehand.
Absolutely. We accept feedback via Discord (Opens in new tab) and special Feedback forms.