Voodoo Kid
You're prisoner on a strange and eerie galleon that is sailing to the Island of Lost Souls. Its captain is Baron Saturday, the King of the Zombies. Use your wits and some friendly hints from the Butler to defeat the Baron and find the way back to the Land of the Living.
...then WIDE AWAKE. Wide awake and all alone. A prisoner of the unfriendly, unearthly Baron Saturday, king of the Zombies, master of Voodoo and lord of poor KID's shaky future.