The Walking Dead : The Telltale Definitive Series
The Walking Dead: The Telltale Definitive Series contains all 4 Seasons, 400 Days, and The Walking Dead: Michonne, which includes over 50 hours of gameplay across 23 unique episodes. With graphical enhancements, behind the scenes bonus features and faithful recreations of classic menus, this is the definitive way to experience Clementine’s journey and find out how her story ends.