Warface
Warface is a contemporary MMO first person shooter with millions of fans around the world. It offers intense PvP modes, compelling PvE missions and raids that you can challenge with five diverse classes as well as colossal customizable arsenal.
A new seasonal update "Rock Solid" is now live! It includes a lot of content novelties, game improvements and updated mechanics. Check out a completely reworked progression system and a new Battle Pass season with cool rewards. In addition, we have reworked two PvP maps and made other important changes.
Over ten multiplayer modes with dozens of maps – from time proven shooter classics to fresh experiments, as well the elaborated system of ranked matches with unique rewards await its heroes.
Play with your friends in exciting online missions or try yourself in full-scale raids with several difficulty levels and epic loot.
Rifleman, Medic, Engineer, Sniper and SED are at your service: assault the defenses of your enemies, revive your teammates, mine the corridors, take down the foes with precise shots or tank the enemy's counter-attack - here you decide how to act!
Hundreds of weapons are at your disposal, customizable with a range of scopes, grips, flash guards, and camo to get the best performance tailored to your preference.