Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War
Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War brings you to a world of terror and violence with the first turn-based 4X strategy game set in the Warhammer universe. Face challenging AI or cooperate or compete with friends and strangers across the globe.