Warhammer 40,000: Gladius - Firepower Pack
The new units will bring overwhelming firepower and will increase the strategic options available to all commanders.
Super-heavy walker vehicle that can devastate any enemy frontline with its powerful weapons.
Long-range anti-armour infantry equipped with a variety of missiles to deal against fast targets.