Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Dark Angels Chapter Pack
Bear the honoured colours of the Dark Angels with the Dark Angels Chapter Pack! This DLC contains an exclusive Champion skin for the Bulwark and his shield, three weapon skins, and over 40 cosmetic items from 8 Dark Angels Successor Chapters.
Get a full-body, Dark Angels-inspired Champion skin for the Bulwark class and his Storm Shield.
Over 40 cosmetic items and decals from 8 Dark Angels Successor Chapters. See below.