Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack
Honour your Chapter's proud martial heritage with the Salamanders Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin for the Sniper class and a Bolt Sniper Rifle skin featuring the colours and iconography of the warriors of Nocturne.