Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Cosmetic Pack
Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each Pack.
Into the fires of battle, and unto the anvil of war with the Salamanders Cosmetic Pack!