Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Space Wolves Chapter Pack
Bear the honoured colours of the Space Wolves with the Space Wolves Chapter Pack! This DLC contains an exclusive Champion skin for the Vanguard, three weapon skins, and over 50 cosmetic items from 12 Space Wolves Great Companies.
Over 50 cosmetic items and decals from 12 Space Wolves Great Companies. See below.