Warhammer 40,000: Space Marine 2 - White Scars Chapter Pack
Slaughter the enemies of Mankind as the Horde of Jaghatai with the White Scars Chapter Pack! This DLC contains over 40 cosmetics from the White Scars and 8 of its Successor chapters. The White Scars Chapter Pack is available as part of the Season Pass.
39 cosmetic items and heraldry markings from 8 White Scars Successor Chapters. See below.