Warhammer: Chaos & Conquest
MMORPG and strategy gameplay in one. Living realms of Chaos Champions battle in PVE and PVP strategic combat. Persistent army management and constant live events. Collect Warlords, manage resources, and conquer your foes.
Spread Chaos across the Old World! Command a horde as you build a fortress capable of conquering the Empire of Man – and any other Chaos warbands that stand in your way. With enough power, you will prove your worth to the Chaos Gods by conquering Altdorf and becoming the Everchosen!
Set in the Warhammer Fantasy universe, Warhammer: Chaos & Conquest is real-time massively multiplayer strategy game where players compete for the resources of the Old World and battle for control of the Old World.
Carve your own legend in the Warhammer Fantasy Old World. The legions of the Empire of Man stand in your way – march your warband right through them & cement your legacy as the Everchosen of Chaos that brought down the Empire of Man!