Warpips
Warpips is the ultimate quick to learn but amazingly deep tug-of-war strategy game. Deploy the right composition of soldiers, tanks, helicopters and planes in this tight, streamlined strategy-focused war game. Compose the best army, research the right tech; overwhelm your enemy!
Warpips is what would happen if Command and Conquer and Nexus Wars had a baby made out of tanks and napalm! Set loose the engine of war and watch the chaos of physics-based combat explode onto the battlefield! Assemble your army from a diverse roster of infantry, vehicles and airplanes. Deploy troops, call down airstrikes, and launch missiles - all without that pesky micromanagement.