Warshmallows
Blink, and you've been shot! Warshmallows is a fast-paced platform-arena shooting game, where you battle against from 1 to 3 players for the championship of sweet-tooths. FFA, 2v2 battles, couch mode, online matchmaking - there's something sweet for everyone!
Blink even once, and you’re hit, bubbled, and out of the game. Warshmallows is a hilariously fast-paced multiplayer shooting game, where you battle over the championship as sweet but dangerous marshmallows at war!
Play online against the whole world or battle with your friends online or locally. 2 vs 2, 2-4 player FFA, online multiplayer, couch mode... You will have always a ton of fun!
Welcome to the world where people have turned to marshmallows, and they are fighting over golden donuts. Blast, slap and bubble up your opponents, hop, dash and fly away to safety, and take the championship in this fast-paced battle of Warshmallows!
One arena, up to four players, one winner. Blast your friends and avoid getting hit – you can shoot and slap, hop and dash, fly away and maneuver with automatic slow motion. That’s all you need for hours of laughter!
Any player, at any age, can start and enjoy playing, but to master Warshmallows… you’ve gotta put in some serious hours!
Win five sets and you win a match. One set is up to 30 seconds, or until only one is left standing! Snappy Warshmallows make the arena a busy one.
Gain XP in online matches and level up in the global leaderboard. Complete missions to unlock new gear and maps.