We Are OFK
Start a band in this dreamy, musical TV show from indiepop cuties OFK. Cry, skate, date, and run for your life in 5 interactive music videos, across a heartfelt story of what you risk to chase your dreams.
Pop. Love. Panic! Start a band in this dreamy, musical TV show from indiepop cuties OFK. Cry, skate, date, and run for your life in 5 interactive music videos.
Itsumi Saito just moved Downtown and broke up with her long-term girlfriend, leaning into her dream of making it in music. But juggling practice, friends, a brutal commute to the west side, and a full-time job... Itsu is struggling to establish herself in the cutthroat music scene of LA. When she talks her way into a shmoozy Hollywood party and makes friends with a rising music producer, she sees a chance to bring her dreams a little closer.