We Were Here Expeditions: The FriendShip
Think you and your bestie can take on any challenge together? We’d like to see you try! This new bite-sized standalone We Were Here experience will really put your friendship to the test. To prove that your friendship can overcome anything, you will need to take on several puzzling challenges.
It’s all about Communication, Teamwork… and Trust. Talk together, work together, and most of all, believe in your friend.
The two of you are alone at sea when pursuing a distress call leads you to a deserted island, where you encounter a mysterious boat ride in an abandoned amusement park. This is a voyage you won’t forget, with puzzles that take two to solve. The state of your friendship will directly affect the state of your friend-ship!
Be aware, this is an actual test as you’ll be graded on how well you solve these puzzles! Will friendship truly last forever? Or is this friend-ship sinking to the bottom of the ocean?
From the makers of the renowned We Were Here Series comes the bite-sized We Were Here Expeditions! The perfect chance for new Explorers to get a taste of our flavour of co-op puzzle fun - while longtime fans can try to achieve the perfect score. Everything's better together with a friend, and crossplay is supported so if your friends use a different platform you can still board the friend-ship! Playing with your friend and communicating well is key to the series: asymmetrical puzzles give players different perspectives and can only be solved together. But don’t worry, your walkie-talkies will let you keep in touch. Over and out!