We Were Here Forever
You and a fellow explorer awake inside the sinister Castle Rock with no way out - were you betrayed, or simply not that clever? Face the dark forces of this realm to escape or stay trapped... forever! Begin your thrilling co-op puzzle adventure now!
You and a fellow explorer awake inside the sinister Castle Rock with no way out - were you betrayed, or simply not that clever? Work together to explore and solve puzzles in this mysterious Antarctic adventure. Be aware, nothing is what it seems - there are dark secrets hidden in the shadows. Will you be able to escape?
Get a taste of We Were Here with the bite-sized We Were Here Expeditions: The FriendShip! (Opens in new tab) Free to claim until October 13th!
The We Were Here series is a set of online first-person cooperative puzzle adventure games t are all about cooperative discovery, immersion and teamwork through communication. You and a partner must solve puzzles through smart communication and observation. Teamwork is not optional!
You and your fellow prisoner must escape from Castle Rock and uncover an ancient mystery. All you have to start with is a pair of walkie-talkies - can you work together on the same wavelength?
The frozen grounds and dark chambers of Castle Rock hold many secrets and hidden dangers. Unravel the web you find yourself trapped within, for there are hungry eyes watching. The fallen king of the castle has plans for you… can you truly escape from his sinister grasp?
Every game in the We Were Here Series is a standalone co-op adventure – the stories are connected but you don’t need to play them in order. You can also learn more about the history of Castle Rock in the We Were Here Stories: Chronicles of Castle Rock (Opens in new tab) - a six part live-action video series available on the Total Mayhem Games YouTube.
Spine-tingling story: there is much to discover… and much to fear - you’ve met the Jester, but is he even the most powerful being within the walls of Castle Rock?