Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Gaia Edition
The Champion of Gaia edition includes: the Full game, 3 outfits for Cahal, 4 exclusive furs for the Wolf and Werewolf, a nature spirit to help you in combat, a unique finishing move.