Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest throws you deep into a primeval wilderness in the center of modern Europe. It’s where the protectors of nature wage their ancient, neverending war against the forces of destruction.
You play as Maia, who comes to Poland hoping to trace her family roots. Trying to learn more about her ancestry, she will discover her family’s dark secrets and reveal hidden truths about the last wilderness of Central Europe.
Visit real-world places of mystery and power. Explore local legends and traditions. Discover the fascinating world and history of the Polish-Belarusian borderlands. You will witness how nature clashes with technology and greed. Can it survive without our help?
For the first time ever, you will be able to experience Werewolf: The Apocalypse on your computer.
Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest adapts the mechanics of the legendary title from the World of Darkness universe, emulating the experience of a classic role-playing session.
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest is a beautifully written, deep, and balanced experience. It’s tailored for World of Darkness veterans and newcomers looking for an accessible entry into this rich, acclaimed universe.