Wheels of Aurelia
Embark on an immersive road trip through the gritty western coast of Italy during the roaring 1970’s. Playing as Lella, a bold, spunky woman, experience the sights and sounds of a tumultuous time in Italy’s history while uncovering events from Lella’s past.
Wheels of Aurelia is rooted in culturally and historically researched events of the 1970’s, striving to challenge the stereotypical perception of Italy. The game showcases a time in Italy’s history never before explored in a videogame.