Wildgate - Standard Edition
Wildgate is a PvPvE multiplayer shooter that blends tactical ship-to-ship combat with fast-paced first-person action. Evade deadly environmental hazards, search for powerful weapons and ship upgrades, and be the first crew to escape with the Artifact.