Windrose: Supporter Bundle
Support Windrose with this comprehensive bundle of the game itself, the original soundtrack and a collection of wallpapers!
Windrose original soundtrack brings together our signature ambient tracks and a hearty selection of sea shanties performed by the incomparable Seán Dagher. Sing along with timeless classics like Drunken Sailor, Leave Her Johnny, and many more!
We have also added a few Windrose wallpapers for your PC, tablet or phone as a bonus!