Wolfenstein: The New Order
German Epic Games account holders can claim Wolfenstein: The New Order for free with ownership of Wolfenstein: The New Order - Worldwide in the Epic Games Store. Discount applied at checkout.Developed by MachineGames, a studio comprised of a seasoned group of developers recognized for their work creating story-driven games, Wolfenstein offers a deep game narrative packed with action, adventure and first-person combat.
Wolfenstein's breath-taking set pieces feature storming a beachfront fortress on the Baltic coast, underwater exploration, player-controlled Nazi war machines, and much more – all combined to create an exhilarating action-adventure experience.
Hi-octane action and thrilling adventure weaved together into a tightly paced, super immersive game narrative featuring memorable characters.
Break into secret research facilities and heavily guarded weapon stashes to upgrade your tools of destruction. Experience intense first-person combat as you go up against oversized Nazi robots, hulking Super Soldiers and elite shock troops.