World of Warships
In this Frequently Asked Questions section you will find essential information regarding World of Warships in-game purchases.
Yes, World of Warships can be played without making any in-app purchases. The game offers a fully functional and enjoyable experience for free. While in-app purchases can enhance certain aspects of gameplay, such as acquiring new ships, customization options, and premium account features, they are entirely optional.
When you play on Epic Games platform, your purchases are from Epic. Therefore, Epic’s refund policy (Opens in new tab) applies.