World War Z - GOTY Edition
World War Z is a heart-pounding coop third-person shooter for up to 4 players featuring swarms of hundreds of zombies. Based on the Paramount Pictures film, World War Z focuses on fast-paced gameplay while exploring new storylines from around the world.
Humanity is on the brink of extinction. From New York to Moscow, through Jerusalem, Tokyo and Marseille, the undead apocalypse continues to spread. As the end looms, a hardened few band together to defeat the horde and outlive the dead.