World War Z - Victory Lap Weapons Skin Pack
A weapon skin pack inspired by Marco Conti's beloved racing team. Once used to embody the blazing speed of racing cars, this colorway now represents the zombie-killing power of the weapons, featuring 4 premium skins, one for each weapon.