WRC 8 FIA World Rally Championship
With the new dynamic weather system, climatic conditions have true-to-life effects: rain and snowfall is now an important game feature as variable traction, different set-ups for each stage, tyre choice and shrewd use of the weather forecasting team all need to be considered.
For multiplayer, weekly challenges and WRC eSports return, but the challenge and competition is now even stiffer.
With 50 teams, 14 rallies and over 100 special stages in the 2019 season, WRC 8 has the deepest content ever included in an off-road racing game.