WrestleQuest
Pro wrestling and RPG fantasy collide in the ultimate pixel powered adventure. “Macho Man” Randy Savage and tons of other icons guide your way to glory beyond the ring. This hero’s journey ain’t just an epic quest, it’s WRESTLEQUEST!
Powerbomb and piledrive your way through a massive pixel art universe where professional wrestling and RPG fantasy collide.
Draw inspiration from wrestling icons like “Macho Man” Randy Savage, Jake the Snake Roberts and even Andre the Giant. Explore worlds based on their lofty careers.