Wunderling DX
Dash, jump, and fly at full speed through Wunderling DX: a non-stop puzzle platformer and the world's first "goomba simulator"! Race against the clock, beat tricky puzzles to uncover shiny secrets, and stomp the odds to please your evil overlord!
Carrot Man is the beloved hero of the Vegetable Kingdom, and you need to destroy him. There's only one problem: You're the weakest enemy in the game! Despite your powerless nature, you have to stop Carrot Man from saving the kidnapped Princess Pea. Prove to your evil boss – and yourself – that even a small fry can make a BIG difference!
The hunt runs through treacherous mazes with tricky platforming. Like any good game goon, you won't stop running even when certain death waits ahead. And trust us, it will! With too many tricks and traps to count, you'll quickly forget how many times you've attempted a level. With new moves to master, like dashing and flying, the challenge ramps up with you!
Seek out a roster of shiny collectibles by completing even more brutal puzzle sequences! With enough practice, you can unlock secret levels, customize your outfit, plug into catchy tunes, and bring to light a secret ending with even more courses to play. If your inner completionist craves a 2D collectathon with tangible rewards, this is the one!
Wunderling DX tells a touching tale of breaking free from the pack with a desire to change the world, even with the odds stacked against you. What starts as a retro game love song soon becomes an unexpected thrill-ride with twists, turns, and alternate endings. All wrapped up in a humorous script from the wild mind of Alex Faciane, accompanied by Ratvader's decade-bending soundtrack!