WHAT IS WUTHERING WAVES?
Wuthering Waves is a story-rich open-world action RPG with a high degree of freedom. You wake from your slumber as Rover, joined by a vibrant cast of Resonators on a journey to reclaim your lost memories and surmount the Lament.
This promotion starts on May 22, 2024 at 10pm EDT and will end on June 13, 2024 at 11am EDT.
Redemption codes for eligible players will expire on June 23, 2024 at 11:59 am EDT.
This offer is only available in countries where WUTHERING WAVES and Epic Games Store are offered. REQUIRES BASE GAME.
We will deliver one redemption link via email starting on May 22, 2024 with the email address linked with your Epic Games account. Please make sure the email address associated with your account is current and correct! Allow for up to 24 hours for email delivery and kindly check your spam folder.
Each redemption code can only be used once. The same character cannot use redemption codes of the same type more than once.
If you encounter any problems during the code redemption process, please contact Customer Service.