Gold Season 2 Pack - XDefiant
Immediately unlock XDefiant's newest factions, the Highwaymen, GS-Kommando, and DedSec, unlock exclusive high-tier cosmetics, access to the Premium Season 2 Battle Pass with tier skips, 2,100 XCoins, and more with the Gold Season 2 Pack!