Xijiang Shipyard
"Xijiang Shipyard" is a construction game with a realistic style that focuses on free creation.
It has many features to serve creation: various shapes of geometry, rich realistic materials, realistic plants, various skills to accelerate construction, independent editor, carving details, 3D printing interface, bringing virtuality into reality, model interface, and world into other virtual worlds.