X-WAR (XRPL)
You play as an ordinary citizen who has decided to make a living in a challenging and extremely dangerous way by competing against others in dynamic battles.
For winning firefights, you earn in-game prizes that will allow you to survive and improve your arsenal.
Unlock an arsenal of over 25 different weapons, upgrade them with over 200 unique modules. Create your perfect weapon customized to your play style.
Join the community of X-WAR players and immerse yourself in thrilling battles that challenge your skills and strategy.