Youtubers Life 2
Explore NewTube City to discover new trends and build new relationships with different characters to take your channel to new heights every day!
Every trend is a story to discover in NewTube City! Explore what's hot all over 3 different neighborhoods among special challenges, seasonal events, famous characters, and many more! Identify the best trends for your channel, find out why they are so popular, and create new content to keep growing your fan base and expand your possibilities!
Friends, rivals, or even lovers! Strike up new relationships with over 30 talented characters who can drive you to success. As you make friends with them, they will open up to you, ask you for help with their personal troubles, or tell you their secrets. Your network is your net worth!
Collect exclusive rewards to relive your adventures and prove your reputation. Expand your creativity by grabbing exclusive customization items and unlocking new strengths that will enhance your personality. Level up your fandom and get closer to fame!
Kick off your path to success! Master the content you like to post: Gameplays, First Impressions, Interviews, Streamings, Unboxings, and many more! Post what you live and what you discover out there to earn tons of cash, and grow your expertise the way you want to become unique.
Become a Youtuber and Join the community on our Discord server to know everything about the game! Enjoy special events, discover exclusive info, have fun with other players, and much more just one click away right here!