What in-game purchases are available in Zenless Zone Zero?
Zenless Zone Zero is free to play, and all in-game purchases are optional. You can enjoy the full game experience without making any in-game purchases.
What payment methods can I use for in-game purchases in Zenless Zone Zero? Are purchases made through Epic Games or third-party systems?
In the Epic version of Zenless Zone Zero, all in-game purchases use the Epic Games payment platform. On other platforms, different payment systems may be used.
What should I do if I have problems with in-game purchases or other game-related issues?