Mission 5 – Alpine Blitz
They’ve escaped Damnation Valley, but can the deadhunters survive this brand-new Zombie Army 4 campaign mission? Fight your way through a zombie-infested train carrying precious cargo, but beware – a zombified zeppelin is en route to lay waste to the track! Can you get to a nearby Resistance airfield for help, or will the high-flying terror get there first?
Ride the rails of fear itself in this 1-4 player mission, complete with new sinister locations to fight through, collectibles, achievements and more! The Hell Cult may be defeated – but the terror lives on!