Tarot Charm Pack
You’ve turned to cartomancy for some personal guidance, hoping that if you lay your cards right things may start to pick up – but judging by the lava rivers, fountains of blood, and angry flailing corpses all around you, it’s not looking promising. From the hand you’ve been dealt, pick your favourite esoteric figure to clip to your weapon!