Aerial_Knight's Never Yield
Take the role of Wally. A mysterious character that has recovered what was taken from him. Hopefully, you're fast enough to outrun your enemies. Run, Jump, Slide or Dash for acrobatic variants leading to dope combinations and avoid the challenges that await.