Alien: Isolation
When she left Earth, Ellen Ripley promised her daughter she would return home to celebrate her 11th birthday. She never made it.
Fifteen years later, Amanda Ripley learns that the flight recorder from her mother's ship has been recovered. Amanda enters Sevastopol space station to finally solve the mystery of her mother's disappearance, only to confront an unknown menace.
Engage in a terrifying quest for survival as you navigate the labyrinthine Sevastopol station. Unprepared and underequipped, you will need all your wits and daring to get out alive.