Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Some clowns have a sweet tooth for violence, and it looks like this one broke off from his circus group. He’s out for blood with an impending need to fulfill his most gruesome fantasies. Luckily for him, there are always enough monster skulls to go around in the City. Take on the identity of a silly yet unpredictable troublemaker to turn every punch into the perfect punchline.
Don a colorful, creepy killer clown mask and costume. Put on an unforgettable show for the unfortunate victims who will have to witness it firsthand. Turn those noses red by unleashing the Dying Laugh Weapon that produces waves of laughter with every hit you make. Additionally, take the Dying Laugh Paraglider to travel from venue to venue and catch involuntary guests by surprise. Let these handy items act as the perfect means to set up a gag that never gets old. After all, in a world where there’s a constant fight for survival, everyone could use a little cheering up.
Dying Laugh Paraglider — a unique paraglider skin. Let’s see who has the last laugh.