Eiyuden Chronicle: Rising
Eiyuden Chronicle: Rising combines a thrilling adventure through ancient ruins with the tale of one town’s rise from the ashes.
Drawn by lenses and other treasure in the nearby Runebarrows, our heroes learn that the town is struggling to rebuild after an earthquake and decide to help. Along the way, they’ll resolve disputes between eager adventurers and wary locals who don’t think the Barrows should be disturbed. And they’ll learn more about each other’s reasons for seeking treasure, deepening their bonds in the process.
As you will learn, these Runebarrows hide a great secret that has fateful implications for one of the characters. What begins as a simple treasure hunt turns into a dark conspiracy that will shake the world and plant seeds that carry over into the main story of Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.
The game will introduce a portion of Eiyuden Chronicle’s cast of characters in an original story with thrilling action and engaging town-upgrading elements.
There will be some perks for players that link the game with Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.
All product names, logos, brands, and registered trademarks are property of their respective owners. 505 Games and the 505 Games logo are registered trademarks of 505 Games SpA. All rights reserved.