ELEX II
ELEX II is the sequel to ELEX, the vintage open-world role-playing experience from the award-winning creators of the Gothic and Risen series, Piranha Bytes. ELEX II returns to the post-apocalyptic Science Fantasy world of Magalan – with massive environments that can be explored with unrivaled freedom via jetpack, you will be able to move through the epic story any way you want.
Dive into a huge, hand-crafted, completely unique world with multiple factions and diverse environments set in a post-apocalyptic science fantasy universe.