Esse Proxy
Esse Proxy is a slick, stylish and brutal, top-down twin-stick shooter. Kill or die, learn and repeat before you unveil all the secrets and hidden lore of this action-packed story on a dystopian cyberpunk city. Fight bosses, ride vehicles, select your arsenal and choose between different characters with unique abilities.
You're a little soul, carrying a corpse, not entitled to be just an illusion. Allow me to introduce yourself, no more than just some entropy. I'm still here, keep looking, will you?
Take the role of several characters united by a series of past and future events, each with their own abilities, strengths and weaknesses.
Face a brutal high octane yet strategic combat, one missed shot or one misstep can be the end of you. Esse Proxy offers a hard yet rewarding difficulty.