Good Company
Turn a garage into your first manufacturing headquarters and eventually develop it into a leading tech corp. Purchase materials, hire staff and craft a wide range of items as you focus on building an efficient production line that always keeps the goods flowing!
Create complex production loops using a powerful logistics system. Expand into new buildings and improve efficiency with zone management, work policies and fully-automated machines.
Design new tech products that will conquer an ever-changing market. Focus on in-demand features and create high-quality products - or just squeeze as much profit out of them as you can!
Build beyond your humble beginnings by expanding your facilities, investing in new markets and researching new technology. Manufacture advanced products like robots and improve workflow using the power of conveyor belts!
Play Campaign mode and follow the story of a local entrepreneur determined to save the economy of their home county! Complete missions with a high rating and prove yourself through additional challenge levels.
Explore unlimited possibilities in Freeplay mode and work together in online Multiplayer for up to 4 players (includes cross-platform compatibility).