Horizon Chase Turbo
Horizon Chase Turbo is a racing game inspired by the great hits of the 80's and 90's. It recreates the classic arcade gameplay with unbound speed limits of fun. Full throttle on and enjoy!
Horizon Chase Turbo is a racing game inspired by the great hits of the 80's and 90's: Out Run, Top Gear (SNES), Rush, among others. It recreates classic arcade gameplay and offers you unbound speed limits of fun.
Horizon Chase Turbo offers a Multiplayer Split Screen mode that rescues the nostalgia of playing with your best friends sitting on a couch all night long.
Horizon Chase Turbo is inspired in the past without letting go of its contemporaneity. The apparent polygon and secondary color aesthetic results in a unique atmosphere.
In Horizon Chase Turbo you'll pilot your car through extraordinary places, watching the sun setting, facing rain, snow, volcanic ashes and even severe sandstorms.
Soundtrack by Barry Leitch, the legendary composer behind the soundtracks of classic arcade racing games Lotus Turbo Challenge, Top Gear (SNES) and Rush.